fmcg

Unilever

Jeśli chcemy zachęcić ludzi do powrotu do biura, odświeżenie przestrzeni socjalnych nie wystarczy. Tutaj potrzebna jest głębsza zmiana w funkcjonowaniu całej przestrzeni biurowej i przedefiniowanie samej koncepcji pracy. Przebudowa biura Unilever pokazała, że zmiana powinna być głęboka i przemyślana. Teraz mamy wszystko, co wspiera hybrydowy lub patchworkowy model pracy.

Mars

Poprzednie biuro Mars było jedną z najbardziej innowacyjnych przestrzeni 2008 roku. Po 10 latach klient chciał utrzymać wszystkie dobre cechy i udoskonalić biuro zgodnie z nowoczesnymi potrzebami oraz trendami. Projektując tą przestrzeń uwzględniono w tym wszystkim rozwiązania, których celem jest wsparcie różnych aktywności i zwinność. Ponadto biuro to zostało zaprojektowane tak, aby spełniać standardy LEED Gold.

Mondelez

Odświeżenie istniejącego biura to doskonała okazja do przemyślenia jego układu funkcjonalnego i estetyki. Nowe podejście polegające na zapewnieniu większej ilości naturalnych materiałów i stworzeniu przyjaznego środowiska dla pracowników okazało się sukcesem.

Pernod Ricard

„Bardzo mocna rekomendacja dla Massive Design. Wysoce kreatywny zespół dostarczający wyjątkowe rozwiązania, potrafiący wsłuchać się w potrzeby klientów i przekuć je w unikalny projekt odzwierciedlający kulturę firmy i wartości marki. Już dwukrotnie wybraliśmy firmę Massive Design do zaprojektowania przestrzeni i aranżacji wnętrz naszego Biura. Pełna satysfakcja!” - Andrzej Szumowski – Wiceprezes, Wyborowa S.A."